My heart breaks a little on my last day. 

Very sad about leaving the people here and this land. (But glad to leave the company) 

A nurse said to me, "It feels like you grew up here"

I do feel the same. 

我離開台灣的時候都沒這麼難過。

最後一天,在我最喜歡的一家醫院,我最喜歡的神經外科醫生,結束。

雖然很不捨,也只能往前走。

希望大家會記得我,因為我會記得在這裡的1103個日子。

arrow
arrow
    全站熱搜

    S.H.Y 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()